Czy warto postawić na google merchant center?

Google oferuje swoim użytkownikom bardzo wiele fantastycznych narzędzi, z których korzystają sprzedawcy na całym świecie. W ostatnim czasie coraz większą popularność zdobywa google merchant center. Jest to doskonały wybór przede wszystkim dla tych osób, które interesują się e-commerce.

Google merchant od a do z

Google merchant center jest dobrym wyborem przede wszystkim dla tych osób, które prowadzą sklep internetowy i chcą go skutecznie promować w Internecie. Dzięki profesjonalnej kampanii produktowej w Google, można znacząco zwiększyć sprzedaż. Dużym atutem google merchant jest przede wszystkim to, że pozwala on na wyświetlanie reklam i produktów, które pokazane są na zdjęciu. Reklamy tego typu pojawiają się przede wszystkim po wpisaniu w wyszukiwarkę Google wybranej frazy związanej z danym produktem.

Czy warto?

Google merchant center ma olbrzymi wpływ na sprzedaż, dlatego też nie można przejść obok tego narzędzia obojętnie. Mało osób zdaje sobie sprawę z tego, że to właśnie merchant center może pochwalić się jednym z wyższych ROI jeżeli chodzi o dostępne usługi reklamowe na rynku. Sprzedawcy mają oczywiście możliwość ustawienia konkretnej stawki dla każdego z produktów, dzięki czemu mogą na bieżąco pilnować budżetu swojej kampanii. Merchant center wyświetla reklamy w dobrze eksponowanych miejscach, dzięki czemu zostaną one szybko zauważone przez potencjalnych klientów. Jak powszechnie wiadomo zdjęcia z ceną zdecydowanie lepiej przyciągają uwagę niż na przykład nagłówek i opis, które wykorzystywane są w tradycyjnych reklamach Google Ads.

Przejrzysty sposób płatności

Dla wielu sprzedawców olbrzymim plusem google merchant center jest także bardzo wygodny model rozliczeń. Najprościej rzecz mówiąc właściciele sklepów płacą jedynie wtedy, gdy dany użytkownik w rzeczywistości kliknie w daną reklamę i przejdzie bezpośrednio do sklepu. Dzięki takiemu modelowi można w prosty sposób mierzyć skuteczność reklamy i swobodnie kontrolować cały budżet. Płaci się wyłącznie za efekt, a nie za ilość wyświetleń. Merchant center można wykorzystać również do zwiększenia świadomości marki w głowach potencjalnych odbiorców. Z roku na rok coraz więcej osób dokonuje zakupów przez Internet, dlatego też warto postawić na sprawdzone narzędzia, które ułatwiają sprzedaż i promocję w sieci.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *