Można odnieść wrażenie, że dzisiejsze czasy są bardzo dziwne. Z jednej strony konsumpcjonizm i dążenie do posiadania jak największej ilości dóbr, a także do skorzystania z jak największej ilości usług. Z drugiej strony coś wręcz przeciwnego czyli minimalizm. Trudno przedsiębiorcom żyć w takich czasach i trudno sprzedawać z sukcesem.
Czujność jest ważna
Każdorazowo kiedy przedsiębiorstwo wypuszcza na rynek nowy produkt albo nową usługę, musi zmierzyć się niepewnością, czy ten produkt albo usługa spodobają się konsumentom. Można oczywiście wcześniej przeprowadzić badanie rynku, ale trzeba być czujnym do samego końca kampanii sprzedażowej, a także po jej zakończeniu. Zdarzało się już w historii biznesu, że jedno potknięcie w czasie kampanii spowodowało, że kampania nie osiągnęła sukcesu, a wręcz przeciwnie, poniosła porażkę. Odnosi się to nie tylko do samej kampanii, ale też do czasu, kiedy produkt po prostu jest w sklepach, a usługa jest dostępna dla klientów. Dziś firma musi uważać na wszystko co robi, szczególnie w mediach społecznościowych, ale nie tylko. W mediach społecznościowych może wypowiedzieć się każdy niezadowolony klient i tym samym może on zniechęcić innych do korzystania z usług tej właśnie firmy.
Zakup i sprzedaż
Za to przedsiębiorstwa robią co w ich mocy by zwiększyć możliwość dotarcia do wszystkich zainteresowanych klientów. Google merchant center to świetne narzędzie, które przyczynia się do zwiększenia sprzedaży. Sprzedaż zwiększa się, kiedy potencjalne osoby zainteresowane ofertą, dowiedzą się o niej i poznają cenę, oraz zobaczą piękne zdjęcia. Tak właśnie działa google merchant. To prawdziwa perełka. Sprzedaż za jego pomocą na pewno wzrośnie o ile narzędzie zostanie dobrze wykorzystane. Google merchant center to narzędzie dla przedsiębiorstw, które chcą ułatwić klientom cały proces sprzedaży, cały proces zakupu. Często jest on skomplikowany i mało intuicyjny, ale poprzez google merchant proces będzie już łatwy. Chodzi przede wszystkim o jasne i logiczne pokazanie klientowi oferty, a w ten sposób działa pokazanie zdjęcia oraz ceny. Tak zaczyna się sprzedaż, klient kupuje oczami, a potem rozważa za i przeciw biorąc pod uwagę cenę. Oby każde zakupy były udane.