Kampania marketingowa na Facebooku

Kampanie na Facebooku są bardziej skomplikowane niż kiedykolwiek.
Wszyscy musimy zacząć od podstaw, więc pomysł prowadzenia pełnych kampanii reklamowych, w przeciwieństwie do zwykłego zwiększania liczby postów, może być niezwykle zniechęcającą koncepcją, szczególnie w obliczu mnóstwa różnych opcji.

Kiedy w końcu docieramy do tego czym jest kampania reklamowa na fb, Facebook decyduje o jeszcze większej liczbie aspektów, takich jak format reklamy, jakiego użyć nagłówka, jakie działania należy podjąć i tym podobne.

Ogólna liczba decyzji, które musisz podjąć kiedy tworzona jest kampania Facebook, może być na pierwszy rzut oka ogromnie przytłaczająca. Jeśli tylko jeden składnik nie jest w pełni optymalny lub nawet nieprawidłowy, wpływ na skuteczność kampanii może być zarówno drastyczny, jak i negatywny. Co więcej, konfiguracja kampanii to dopiero początek! Prawdziwa praca zaczyna się, gdy Twoja kampania zostaje uruchomiona i musisz aktywnie nią zarządzać, aby zmniejszyć wpływ zmęczenia reklamami.

Jak określić, jakie powinny być Twoje pierwsze kampanie na Facebooku?

Korzystając z procesu opisanego poniżej, najlepiej rozpoczniesz reklamę na Facebooku, tworząc najpierw najbardziej dochodowe kampanie w oparciu o zasoby marketingowe i różne temperatury odbiorców, na które możesz kierować reklamy na Facebooku i Instagramie.

Jeśli masz już zainstalowany Facebook Pixel na swojej stronie i co miesiąc odwiedzasz ją ponad kilka tysięcy osób, idealna kampania facebook na początek to remarketing.

Jeśli nie masz jeszcze piksela Facebooka, zastanów się, do jakich odbiorców możesz kierować reklamy. Będą to osoby, które zaangażowały się w Twoje treści wideo na Facebooku, stronie na Facebooku lub profilu biznesowym na Instagramie.

Teraz wiesz, jak ma wyglądać Twoja pierwsza kampania reklamowa na fb na podstawie tego, jakich odbiorców i zasobów marketingowych masz w swojej firmie.

Wdrożenie, które zrobisz, będzie zależeć od tego, jaką publiczność zgromadziłeś wcześniej, zaczynając od odwiedzających witrynę jako najgorętszą publiczność, a następnie ciepłych odbiorców osób, które zaangażowały się w Twój biznes na Facebooku, a na końcu zimnych odbiorców nowych ludzi, których jeszcze nie odkryłeś.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *