Podstawowe informacje o prowadzeniu fanpega

fanpege

Prowadzenie facebooka w dzisiejszych czasach to nic nadzwyczajnego. Większość osób wie, jak działa ten serwis społecznościowy, coraz więcej użytkowników z niego korzysta, zarówno młodsi i starsi. Dużą popularnością cieszą się facebook page czyli fanpage. Każdy z nas może być założycielem i administratorem swojej strony w social media.

Sposób na zdobycie większej liczby obserwatorów

Tworzenie i prowadzenie fanpage to nie jest trudne zadanie, ale już zdobycie popularności, jest dość cięższą umiejętnością. Nie każdy potrafi się odnaleźć w tym medialnym świecie. Ludzie, którzy badają rozwój mediów społecznościowych wybrali kilka czynników, które mogą mieć pozytywny wpływ na rozwój naszego facebooka.
Zacznijmy od tego, że musimy być dość aktywni, tzn. często dodawać posty, aktualności, zdjęcia. Dodatkowo dobrze jest też w miarę szybko i sprawnie odpowiadać na wiadomości osób zainteresowanych. Musimy wzbudzać ciekawość u potencjalnego odbiorcy. Po drugie należy wybrać konkretną tematykę i grono zainteresowania. Umieszczając dodatkowe informacje, należy spowodować chęć odkrycia czegoś więcej. Oprócz odpowiedniej strony merytorycznej nasz facebook musi mieć odpowiednią szatę graficzną i pozytywny dla oka image. Jak widać nie ma jednoznacznej recepty w prowadzeniu fanpege. Podane działania mogą jednak bardzo pomóc.

Tematyka i treść fanpage

W zależności od tego czy prowadzimy facebooka o swojej pasji czy firmowego a może refleksyjnego z elementami blogowymi musimy zawrzeć w nim odpowiednie informacje. Firmowe fanpage powinny posiadać siedzibę firmy, adres fizyczny czy strona internetowa, dodatkowo numer telefonu czy inną możliwość kontaktu. Oczywiście musimy umieścić tam co mamy do zaoferowania, czyli zdjęcia wraz z opisem usług czy przedmiotów. Wszystko to powinno być jasne i klarowne. W prywatnych fanpage mamy większą dowolność, możemy pisać co chcemy, kiedy i w taki sposób jaki chcemy. Oczywiście przestrzegając standardów facebooka.

Prowadzenie fanpage cennik

Coraz więcej firm oferuje prowadzenie facebooka. Jest to dobra opcja dla ludzi często zabieganych czy niekoniecznie mających predyspozycje do pracy w sieci. Ceny są tak naprawdę różne, zaczynają się od kilkuset złotych a kończą na kilkunastu tysięcy złotych a nawet więcej! Cena zależy od dotychczasowej popularności fanpage, doświadczenia firmy, naszych możliwości finansowych. Najlepszym sposobem jest określenie swoich dokładnych oczekiwań i wtedy firma powinna nam podać cennik i rodzaj usług jakie mogą zaoferować. Na pewno warto zainwestować w nasze social media, kiedy w dzisiejszych czasach większości informacji szukamy w internecie. Dobrze prowadzony facebook może dać więcej klientów, a także dużo możliwości rozwoju.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *