Kampania remarketingowa

Jak stworzyć listę remarketingową? Na czym polegają działania odnośnie wdrożenia kampanii remarketingowej? Jak skutecznie dotrzeć do odbiorców?

Listy remarketingowe

Listy remarketingowe wpływają na wyświetlanie reklam osobom, które wcześniej odwiedziły daną stronę internetową. W tym przypadku nie ma możliwości używania poufnych informacji o użytkownikach, dlatego taka lista nie powinna być powiązana z żadnymi danymi poufnymi, które umożliwią identyfikację danej osoby. Skorzystanie z kampanii remarketingowej oznacza, że powinniśmy przestrzegać pewnych zasad odnośnie reklam opartych na lokalizacji i zainteresowaniach użytkownika.

Tworzenie listy remarketingowej

Podczas tworzenia listy remarketingowej po raz pierwszy trzeba przejść proces konfiguracji. Zgodnie z podanymi instrukcjami w danej witrynie należy dodać do listy użytkowników. Trzeba także wpisać okres, w jakim dana osoba ma być na liście – tą kwestię można w każdym momencie zmienić. Warto podkreślić, że można zazwyczaj tworzyć dowolną liczbę list remarketingowych. Po ukończonym procesie warto utworzyć nowe grupy reklam i kampanie, do których można je dodawać.

Kampania remarketingowa

Kampania ma na celu wyświetlanie reklam osobom, które już odwiedzały daną stronę lub korzystały z określonej aplikacji. Można korzystać z dodatkowych raportów lub ustawień, które wpływają na łatwiejsze dotarcie do szerokiego grona odbiorców. Jeśli konfigurujemy kampanię remarketingową pierwszy raz, pamiętajmy o utworzeniu list remarketingowych i tagów.Tag remarketingowy nie powinien być związany z informacjami wpływającymi na identyfikację użytkowników – pamiętajmy o zasadach dotyczących reklam spersonalizowanych.

Odbiorcy

Lista odbiorców jest oparta na plikach cookie lub mobilnych identyfikatorach wyświetlanie reklam. Wskazuje ona grupę odbiorców, których pragniemy zachęcić do ponownego odwiedzenia witryny. Listę można utworzyć opierając się na zachowaniach użytkowników w danej aplikacji lub na stronie internetowej, a później wykorzystywać je do tworzenia kampanii remarketingowych na kontach reklamowych.

Zachęcenie odbiorców do skorzystania z naszych usług lub zakupu produktu nie jest łatwym zadaniem. Wymaga zatem dostosowanie odpowiednich narzędzi marketingowych, które wspomogą ten proces. Na szczęście w sieci można skorzystać z kampanii remarketingowych, które dają zadowalające efekty.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *