Upominkiem od firmy może być nie tylko koszulka, długopis czy notes. W roli prezentów reklamowych doskonale sprawdzają się również wyśmienite słodycze!
Słodki upominek od firmy
Wybór odpowiedniego pomysłu na prezent reklamowy wcale nie musi być skomplikowany. Poza klasycznymi propozycjami do dyspozycji klientów biznesowych są także ciekawe pomysły na prezent, które może zaproponować producent słodyczy.
Dzisiaj słodycze jako prezenty reklamowe cieszą się coraz większym zainteresowaniem. To kapitalny pomysł na upominek na różne okazje – jako dodatek do zamówienia złożonego w sklepie internetowym, jako poczęstunek w biurze obsługi klienta czy też do rozdawania podczas akcji promocyjnych.
Jakie propozycje może zaoferować swoim klientom producent słodyczy reklamowych?
Rodzaje słodyczy reklamowych
Praktycznie każdy słodki produkt może stać się wyśmienitym upominkiem od firmy. Dla swoich klientów wiele pysznych propozycji posiada zarówno producent cukierków, jak również inni producenci słodyczy.
Słodycze reklamowe do wyboru:
– krówki reklamowe producent może zaproponować je w wielu smakach – klasyczne mleczne, czekoladowe, kakaowe, piernikowe, kawowe, truskawkowe, sezamowe i inne
– cukierki z różnymi nadzieniami, na przykład czekoladowe, z orzechami
– cukierki do ssania – cytrynowe, miętowe i inne
– ciastka reklamowe – herbatniki, ciasteczka fit, sezamki i inne
– czekolady i czekoladki
– lizaki reklamowe
– bombonierki
Jak widać producent cukierków oraz innych słodyczy może zaproponować klientom szeroką gamę wyśmienitych propozycji, które mogą posmakować każdemu!
Słodycze reklamowe z Twoim nadrukiem
Słodycze zamawiane jako upominek firmowy, na przykład krówki reklamowe producent może spersonalizować na życzenie klienta. Oznacza to, że na opakowaniu słodyczy może on umieścić jego nadruk. Najczęściej jest to logo firmy.
Logo umieszczone na opakowaniu słodyczy reklamowych powoduje, że firma promująca się w taki sposób może stać się bardziej rozpoznawalna i może zapracować na swój lepszy wizerunek w oczach klientów.
Wykonanie projektu graficznego producent słodyczy najczęściej zawiera już w cenie tego typu zamówienia, dlatego nie trzeba wówczas ponosić dodatkowych kosztów związanych z jego przygotowaniem.